شما در انجمن های ما ثبت نام نکرده اید یا هنوز وارد نشده اید . در صورتی که عضو نیستید همین حالا ثبت نام کنید.    
انجمن مذهبی ، فرهنگی و سیاسی نورآسمان

Help

فروشگاه طب اسلامی ، سنتی ، موادآرایشی ، بهداشتی و پوستی ارگانیک اسرار الشفاء


بازگشت   انجمن مذهبی ، فرهنگی و سیاسی نورآسمان > اسلام > چند رسانه ای > سخنراني ها و دروس صوتي


پاسخ
 
LinkBack ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
قدیمی 25-06-2016, 11:33   #1
مدیر ارشد انجمنهای نورآسمان
 
محب المهدي (عج) آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Jan 2009
نوشته ها: 21,032
Thanks: 20,262
Thanked 50,744 Times in 20,893 Posts
Red face استاد پناهیان:صوت/موانع رشد

شناسنامه
  • زمان: رمضان 95
  • مکان: تهران - دانشگاه امام صادق(ع) - آغاز جلسات در محل جدید «حسینیۀ آیت الله حق‌شناس(ره)»
  • مناسبت: رمضان 95
  • تعداد: 29 جلسه
  • موضوع سخنرانی: موانع رشد
  • کلیپ صوتی: پیشنهاد دهید
  • طرح گرافیکی: پیشنهاد دهید
فهرست:

جلسه 1(950318):

مدت: 45دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(6MB) | متوسط(21MB) ]


  • سه نوع رویکرد اساسی برای خوب بودن
  • مواظبت از خطر و نابودی
  • مراقبت برای حفظ خوبی‌ها
  • دغدغه رشد و پیشرفت داشتن
  • مقایسه این سه رویکرد با یکدیگر
  • کدام رویکرد با ماه رمضان تناسب بیشتری دارد؟
  • رشد، کارکرد اصلی دین
  • عدم علاقه به اوج؛ دلیل بسیاری از بی‌دینی‌ها
  • اوج ماه رمضان با توجه به خطبه شعبانیه
  • علت اهمیت دعا برای به جهنم نرفتن چیست؟
  • ترس از جهنم، ترسی برای افراد حداکثری
  • دین برای کسانی است که به دنبال اوج هستند
  • روایتی در مورد ضرورت رشد
جلسه 2(950319):

مدت: 51دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(7MB) | متوسط(23MB) ]



جلسه 3(950320):

مدت: 41دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(5MB) | متوسط(19MB) ]



جلسه 4(950321):

مدت: 50دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(6MB) | متوسط(23MB) ]



جلسه 5(950322):

مدت: 35دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(5MB) | متوسط(16MB) ]



جلسه 6(950323):

مدت: 50دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(7MB) | متوسط(23MB) ]



جلسه 7(950324):

مدت: 47دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(6MB) | متوسط(21MB) ]



جلسه 8(950325):

مدت: 51دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(7MB) | متوسط(23MB) ]



جلسه 9(950326):

مدت: 47دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(6MB) | متوسط(21MB) ]



جلسه 10(950327):

مدت: 46دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(6MB) | متوسط(21MB) ]



جلسه 11(950328):

مدت: 40دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(5MB) | متوسط(64MB) ]



جلسه 12(950329):

مدت: 50دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(6MB) | متوسط(23MB) ]



جلسه 13(950330):

مدت: 36دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(5MB) | متوسط(17MB) ]



جلسه 14(950331):

مدت: 44دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(6MB) | متوسط(20MB) ]



جلسه 15(950401):

مدت: 44دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(6MB) | متوسط(20MB) ]

امضای محب المهدي (عج)

מוות
לישראל

محب المهدي (عج) آنلاین نیست.  
Digg this Post!Tweet this Post!Share on FacebookShare on google+
پاسخ با نقل قول
The Following 2 Users Say Thank You to محب المهدي (عج) For This Useful Post:
قدیمی 25-06-2016, 11:36   #2
مدیر ارشد انجمنهای نورآسمان
 
محب المهدي (عج) آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Jan 2009
نوشته ها: 21,032
Thanks: 20,262
Thanked 50,744 Times in 20,893 Posts
پیش فرض

http://bayanmanavi.ir/post/3078
متن این جلسات:

1
2
3
4
5
6
7

امضای محب المهدي (عج)

מוות
לישראל

محب المهدي (عج) آنلاین نیست.  
Digg this Post!Tweet this Post!Share on FacebookShare on google+
پاسخ با نقل قول
The Following 2 Users Say Thank You to محب المهدي (عج) For This Useful Post:
قدیمی 26-06-2016, 07:42   #3
کاربر کهنه کار
 
بصیر آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Feb 2016
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 6,110
Thanks: 6,371
Thanked 1,423 Times in 1,149 Posts
پیش فرض

جلسه 16(950401):
مدت: 44دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]



جلسه 17(950401):

مدت: 41دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]

امضای بصیر فدای سید علی
بصیر آنلاین نیست.  
Digg this Post!Tweet this Post!Share on FacebookShare on google+
پاسخ با نقل قول
The Following 2 Users Say Thank You to بصیر For This Useful Post:
قدیمی 28-06-2016, 08:40   #4
مدیر ارشد انجمنهای نورآسمان
 
محب المهدي (عج) آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Jan 2009
نوشته ها: 21,032
Thanks: 20,262
Thanked 50,744 Times in 20,893 Posts
پیش فرض

جلسه 18(950404):
مدت: 29دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(4MB) | متوسط(13MB) ]



جلسه 19(950405):

مدت: 39دقیقه | دریافت با کیفیت: [پایین(5MB) | متوسط(18MB) ]

امضای محب المهدي (عج)

מוות
לישראל

محب المهدي (عج) آنلاین نیست.  
Digg this Post!Tweet this Post!Share on FacebookShare on google+
پاسخ با نقل قول
The Following 2 Users Say Thank You to محب المهدي (عج) For This Useful Post:
قدیمی 02-07-2016, 07:38   #5
کاربر کهنه کار
 
بصیر آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Feb 2016
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 6,110
Thanks: 6,371
Thanked 1,423 Times in 1,149 Posts
پیش فرض

جلسه 20(950406):
مدت: 37دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]



جلسه 21(950407):

مدت: 45دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]



جلسه 22(950408):

مدت: 42دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]



جلسه 23(950409):

مدت: 45دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]



جلسه 24(950410):

مدت: 48دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]

جلسه 25(950411):

مدت: 51دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]

امضای بصیر فدای سید علی

ویرایش توسط بصیر : 05-07-2016 در ساعت 07:37
بصیر آنلاین نیست.  
Digg this Post!Tweet this Post!Share on FacebookShare on google+
پاسخ با نقل قول
The Following User Says Thank You to بصیر For This Useful Post:
قدیمی 09-07-2016, 06:47   #6
کاربر کهنه کار
 
بصیر آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Feb 2016
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 6,110
Thanks: 6,371
Thanked 1,423 Times in 1,149 Posts
پیش فرض

جلسه 26(950412):
مدت: 54دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]



جلسه 27(950413):

مدت: 47دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]



جلسه 28(950414):

مدت: 47دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]

جلسه 29(950415):
مدت: 42دقیقه | دریافت با کیفیت: [[فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] | [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند ] ]

امضای بصیر فدای سید علی

ویرایش توسط بصیر : 13-07-2016 در ساعت 08:10
بصیر آنلاین نیست.  
Digg this Post!Tweet this Post!Share on FacebookShare on google+
پاسخ با نقل قول
قدیمی 24-07-2016, 13:03   #7
مدیر ارشد انجمنهای نورآسمان
 
محب المهدي (عج) آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Jan 2009
نوشته ها: 21,032
Thanks: 20,262
Thanked 50,744 Times in 20,893 Posts
پیش فرض

ج8

پناهیان: علم، آزمایشگاهی است برای سنجش پاکی و صفای باطن خود

خودتان را در معرض آگاهی‌هایی قرار دهید که معلوم کند شما چه علاقه‌هایی دارید؟/ اگر با یک آگاهی خوب عمیقاً متأثر نشدیم، معلوم می‌شود وضع درونی ما خوب نیست/ بعضی‌ها وقتی از یک بدی‌ باخبر می‌شوند، خوش‌شان می‌آید؛ تازه می‌فهمند من هم این بدی را دوست دارم!/ آدم باصفا از هر آگاهی‌ای سود می‌برد و رشد می‌کند/ تا وقتی انسان به خودش ظلم نکرده باشد، هر آگاهی‌ای به او برسد، به نفعش خواهد بود

حجت الاسلام پناهیان:
  • دوجور می‌شود با علم برخورد کرد: 1-برخورد رایج: علم آغاز حرکت روحی انسان برای علاقه‌مند یا معتقد شدن و عمل کردن است. 2-علم فقط آغاز علاقه‌مند شدن نیست، بلکه علم نشان‌دهندۀ علاقه‌مندی‌های وجود ماست! یعنی علم برای ما کشف می‌کند که «چه علاقه‌مندی‌هایی داشته‌ایم» ولی از وجود آنها بی‌خبر بودیم.
  • انسان فطرتاً دارایی‌هایی دارد که علم برای آنها جنبۀ تلنگر و «تذکر» دارد. خدا به پیامبر(ص) می‌فرماید: «إِنَّما أَنْتَ مُذَکِّرٌ»(غاشیه/21) علم، علاقه‌مندی‌های خوب و عمیقی که در وجود انسان پنهان است را آب‌یاری می‌کند و تازه آدم می‌فهمد که عاشق چه چیزهایی است؟
  • علم و آگاهی، آزمایشگاهی است برای سنجش پاکی فطرت و صفای باطن انسان. وقتی به یک آگاهی می‌رسیم، همان لحظه خدا دارد ما را امتحان می‌کند که «عکس‌العمل ما نسبت به این آگاهی چگونه است؟ چه خوف و چه شوقی را در ما ایجاد می‌کند؟ چه تغییری در ما ایجاد می‌کند؟» اگر یک آگاهی دینی به ما دادند و ما عمیقاً متأثر نشدیم، معلوم می‌شود که وضع درونی ما خوب نیست و تعادل‌های روحی ما به‌هم ریخته است.
  • خودتان را در معرض آگاهی‌هایی قرار دهید که معلوم کند شما چه علاقه‌هایی دارید؟ بعضی‌ها وقتی به بدی‌ها آگاه می‌شوند، از بدی‌ها متنفر می‌شوند، اما بعضی‌ها وقتی به بدی‌ها آگاه می‌شوند، خوش‌شان می‌آید و تازه می‌فهمند: «من هم این بدی‌ها را می‌خواهم و دوست دارم!»
  • بعضی‌ها در مقابل آگاهی‌های پرخطر، ضعیفند. ولی آدم باصفا از هر آگاهی‌ای سود می‌برد و رشد می‌کند؛ حتی وقتی زندگی و فرهنگ غربی‌ها را نگاه کند، جذب آنها نمی‌شود، بلکه دفع می‌شود و برای آنها غصّه می‌خورد.
  • از سوی دیگر، بعضی‌ها وقتی به قرآن نگاه می‌کنند، نه‌تنها جذب نمی‌شوند بلکه خسران‌شان زیاد می‌شود. «وَ لا یَزیدُ الظَّالِمینَ إِلاَّ خَساراً»(اسراء/82) بعضی‌ها با قرآن هم به جهنم می‌روند اما بعضی‌ها با دیدن فیلم‌های زندگی خارجی‌ها به بهشت می‌روند.
  • هر آگاهی‌ای که به ما می‌رسد یک امتحان است و آزمایش بیداری فطرت ماست. تا وقتی انسان نسبت به خودش ظلم نکرده باشد، هر آگاهی‌ای(چه خوب و چه بد) در این عالم به او برسد، به نفعش خواهد بود و بر او تأثیر مثبت خواهد داشت.
  • اینکه جهل مانع رشد است، در اندازه‌های اجتماعی و در حیطۀ آخرالزمان، خیلی بحث عمده‌ای است. طبق روایات، دو نفر(گروه) خیلی خطرناک هستند، یکی عالم فاسق و یکی جاهل متعبد(فَاتَّقُوا الْفَاسِقَ مِنَ الْعُلَمَاءِ وَ الْجَاهِلَ مِنَ الْمُتَعَبِّدِینَ؛ خصال/1 /69) اصل داستان و معرکۀ این دو گروه هم در آخرالزمان است؛ خدا در آخرالزمان این دو را به هم می‌رساند و کار به‌جایی می‌رسد که اکثراً دچار ریزش می‌شوند.
  • آدم‌های خوب و متعبدی که جاهلند، خیلی ضربه می‌زنند؛ بنده وقتی تصور می‌کنم که آدم‌های مذهبی در اثر جهل‌شان چه ضربه‌ای می‌توانند بزنند، واقعاً هول برَم می‌دارد. شما بچه‌مذهبی‌ها باید خیلی از آگاهی‌ها را به‌دست آورید. خصوصاً که امام رضا(ع) می‌فرماید: آخرالزمان، اوضاع آن‌قدر پیچیده می‌شود که هر کسی خودش باید بفهمد راه درست چیست؟ در آخرالزمان، ولیجه‌ها(کسانی که روی انسان نفوذ فکری دارند) اثرشان را از دست می‌دهند و آدم دیگر نمی‌داند به چه کسی اعتماد کند؟(سَیَکُونُ فِتْنَةٌ صَمَّاءُ صَیْلَمٌ یَذْهَبُ فِیهَا کُلُّ وَلِیجَةٍ وَ بِطَانَةٍ؛ غیبت نعمانی/180)
  • شما در اثر پای منبر نشستن، باید بتوانید دربارۀ منبرهای مختلف، قضاوت داشته باشید. باید سعی کنید خودتان عالم‌شناس باشید. اولاً نمی‌شود به هر کسی اعتماد کرد، و ثانیاً آن کسی که بتوان به او اعتماد کرد(مثلاً یک عارف کامل) نمی‌تواند همۀ حرف‌ها را با جزئیاتش به شما بگوید. پس خودتان باید بفهمید.
  • برخی بچه‌مذهبی‌ها، ابتدائیات معارف دینی را هم بلد نیستند؛ اصلاً نمی‌دانند برای چه بچه‌مذهبی شده‌اند؟! خب، یقیناً گاهی خطاهای بدی از آنها سر خواهد زد

امضای محب المهدي (عج)

מוות
לישראל

محب المهدي (عج) آنلاین نیست.  
Digg this Post!Tweet this Post!Share on FacebookShare on google+
پاسخ با نقل قول
The Following User Says Thank You to محب المهدي (عج) For This Useful Post:
قدیمی 24-07-2016, 13:04   #8
مدیر ارشد انجمنهای نورآسمان
 
محب المهدي (عج) آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Jan 2009
نوشته ها: 21,032
Thanks: 20,262
Thanked 50,744 Times in 20,893 Posts
پیش فرض

ج9

دومین مانع رشد، «تحریف و حداقلی تلقی کردنِ دین» است/ منطق کسانی که علی(ع) را تنها گذاشتند، اکتفا به حداقلی از فواید دین بود/ با دین قشری و حداقلی، می‌شود سر از بدن امام حسین(ع) هم جدا کرد

فضای صدر اسلام، فضای خیانت نبود، بلکه فضای اکتفا به حداقل دین و قناعت به قشرِ دین بود./ امام(ره): کسانی که دین را به‌طور «قشری» به مردم منتقل کنند، شیاطین طریق الی‌الله هستند/ در آخرالزمان، متحجرین قشری با سکولارها هم‌آغوش می‌شوند/ بعضی‌ها وقتی چهارتا بی‌حجاب در خیابان می‌بینند، می‌گویند: «اسلام به باد فنا رفت!»/چون نگاهشان به دین قشری است/ ممکن است یک کسی نخواهد زیاد دیندار باشد و همتش در حرکت به سمت دین و مسیر رشد، پایین باشد، این زیاد عیبی ندارد، اما گاهی اوقات یک کسی می‌آید این دون‌همتی و رشد نکردن خودش را توجیه دینی می‌کند؛ این خطرناک است و کار به تحریف دین می‌رسد/ چرا خیلی‌ها با باطن و معنای دین مخالفت دارند؟ چون باطن دین به ولایت میرسد.

حجت الاسلام پناهیان:
  • دومین مانع رشد «تحریف دین» یا «حداقلی تلقی کردنِ دین» است. گاهی جهل مانع رشد است و گاهی «علمِ به یک دین تحریف‌شده و دین حداقلی» مانع رشد است. شما به این سادگی نمی‌توانید این دین حداقلی را از ذهن‌ها بیرون بیاورید. ممکن است یک کسی نخواهد زیاد دیندار باشد و همتش در حرکت به سمت دین و مسیر رشد، پایین باشد، این زیاد عیبی ندارد، اما گاهی اوقات یک کسی می‌آید این دون‌همتی و رشد نکردن خودش را توجیه دینی می‌کند؛ این خطرناک است و کار به تحریف دین می‌رسد.
  • در صدر اسلام، صریحاً شعار می‌دادند «حسبنا کتاب الله؛ کتاب خدا برای ما کافی است». این یک جلوه از تحریف دین و حداقلی تلقی کردن دین است. کسانی که علی(ع) را تنها گذاشتند یک منطق قوی داشتند؛ بعید است که ما هم به سادگی از زیر این منطق قوی، نجات پیدا کنیم و جامعۀ خودمان را نجات دهیم. منطق‌شان این بود که به حداقلی از فواید دین اکتفا کردند و گفتند «همین بس است! مگر ما چقدر از دین انتظار داریم؟!»
  • برخی روشنفکرمآب‌ها بااینکه علیه قشریون حرف می‌زنند؛ اما خودشان هم به نوعی «قشری‌مسلک» هستند، چون ابعاد عمیق سیاسی و عرفانی اسلام را نمی‌فهمند و دربارۀ معنای ولایت و معانی آیات قرآن هم بسیار حداقلی تحلیل می‌کنند. شما در آخرالزمان خواهید دید که متحجرینی که به ظاهر دین می‌چسبند، با سکولارها هم‌آغوش می‌شوند. همین الان هم می‌توانید ببینید که رأی‌های اینها در عرصۀ سیاست، بسیاری اوقات یکی است.
  • امام(ره) می‌فرماید: کسانی که مردم را به‌طور محض، فقط به صورتِ عبادات دعوت می‌کنند و می‌گویند که شریعت جز این صورت و قشر معنا و حقیقتى ندارد، شیاطین طریق الى اللَّه و خارهاى راه انسانیّتند. (آداب الصلاة/ص154)
  • بعضی‌ها وقتی چهارتا بی‌حجاب در خیابان می‌بینند، می‌گویند: «اسلام به باد فنا رفت!» مگر تمام همّت اسلام به حجاب بود که حالا به باد فنا رفت؟!/ اینها نگاه قشری به دین دارند
  • چرا خیلی‌ها با باطن و معنای دین مخالفت دارند؟ چون هرچه به باطن دین راه پیدا می‌کنید، به ولایت می‌رسید. امام کاظم(ع) می‌فرماید: باطن قرآن ما هستیم(کافی/1/ 374) و برخی سعی دارند ما را از این باطن قرآن محروم کنند. چرا نمی‌گذارند که ما رشد کنیم و به حقایق دین برسیم؟ چون حقایق دین، همه‌اش به یک امر منتهی می‌شود و آن ولایت است.
  • هر صفت اخلاقی‌ای را که بخواهید درست و عمیق، بحث کنید و جلو بروید، به ولایت می‌رسید. مثلاً اگر دربارۀ حسادت و تکبر بحث کنید، به ولایت می‌رسید؛ و اینکه نسبت به ولیّ خدا نباید تکبر و حسادت داشته باشید. مثلاًمهمترین حسادتی که منجر به قتل می‌شود و در تاریخ بشریت هم اولین نزاع را ایجاد کرد(بین قابیل و هابیل) در «ترجیح دادن از نظر معنوی» رخ می‌دهد. وقتی خدا یک کسی را از نظر معنوی بر دیگران ترجیح دهد، مهمترین حسادت، اینجا رخ می‌دهد
  • چرا نمی‌گذارند ما رشد کنیم؟ چرا تفسیر حداقلی از دین مطرح می‌کنند؟ چرا می‌گفتند «حسبنا کتاب الله»؟ چرا نمی‌گذاشتند امیرالمؤمنین(ع) کتاب خدا را شرح بدهد و بواطن آن‌را بیاورد؟ چون دین قشری و حداقلی را می‌خواستند. و با این دین قشری و حداقلی، می‌شود سر از بدن امام حسین(ع) جدا کرد. و درِ خانۀ حضرت زهرا(س) را آتش زد بدون اینکه کسی اعتراض کند. فضای صدر اسلام، فضای خیانت نبود، بلکه فضای اکتفا کردن به حداقل دین بود، فضای قانع شدن به قشرِ دین بود.

امضای محب المهدي (عج)

מוות
לישראל

محب المهدي (عج) آنلاین نیست.  
Digg this Post!Tweet this Post!Share on FacebookShare on google+
پاسخ با نقل قول
لینک ها
The Following User Says Thank You to محب المهدي (عج) For This Useful Post:
پاسخ

آموزش قرار دادن مطلب ، نظر و فعاليت در نورآسمان

لیست کامل لینک های جالب و مفید لینکدانی نورآسمان


برچسب ها
رشد


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
کاربران دعوت شده

ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code هست فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
کد HTML غیر فعال است
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال


موضوعات مشابه
موضوع نویسنده موضوع انجمن پاسخ ها آخرين نوشته
ویژه نامه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی سال 1394 یارعلی اخبار سیاست داخلی 159 30-04-2016 07:12
دانلود درس ادب مع الله استاد صمدی محب پیامبر (ص) سخنراني ها و دروس صوتي 0 06-10-2015 03:42
ماجرای مسلمان شدن 25 مسیحی با تلاوت استاد غلوش محبّ الزهراء شخصيت های مرتبط با جهان اسلام 0 10-08-2013 18:42
استاد حسين انصاريان golenarges شخصيت های مرتبط با جهان اسلام 1 03-07-2013 17:34

TwitterFacebookGoogle Plushttps://telegram.me/basijtvRSS Feed@basijtv

مسئولیت مطالب و نظرات مندرج در سایت بر عهده شخص ارسال کننده بوده و سایت نورآسمان هیچ گونه مسئولیتی در قبال موضوعات مطرح شده ندارد.
در صورت تمایل با رایانامه سایت به ادرس nooreaseman@chmail.ir تماس حاصل کنید.


اکنون ساعت 02:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


Powered by: vBulletin Version 3.8.7
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.5.2

vBFarsi Language Pack Version 4.0 beta1